Träningsvärk ??!! what?

Ny bodypumprealise i dag. Kul och tråkigt. Gillar de mesta med de nya passet ja allt egentligt (ok lite hat kärlek till biceps setten) kul och byta oxå de blir lixon en ny tändning. Men ja saknar redan rygglåten och settet de var så himla kul och häftigt! Känner av märkligt mycket träingsvärk...speciellt i ryggen...var en helt ny övning som vi intw gjort tidigare å det känns!

Vet inte hur många gånger ja läste den här boken


och ändå så "glömer" ja gång på gång varför man ska äta vissa saker... behöver konstant reminder...å sen blir man (läs jag) lat och käkar 6 mackor till middag å så här i efterhand kändes de ju inte som nån bra idé ;).

min babis har oxå kommit hem :) myyys!


Angel så här eländigt ser de ut med min badrumsskåpdörr:


som sagt de stör mig och dörrarna är skit fula! Billig lösning mottages tacksamt =) (har shoppat tränings kläder för alla pengarna)

Nu ska ja försöka få klart de där gardinen. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: