shoppat!!

De är bedårande och snart hemma hos mig :)





Har anlänt till ica, men ja var på tok för trött och hungrig för att orka hämta dem i dag. Efter 45 min spinning (dock inte max fart för min del) och 30 min core var allt ja kunde tänka på hur ka kunde få klart mitt tilltänkta mos på snabbaste sättet...
...bara för att komma hem och se misären på köksgolvet och komma i håg hur dan började. ..

När ja tar cyckeln ur förådet och ska vika upp stödet så funkar de inte. Faller bara ner (jo från en dag till en annan?!) så ka avgör att bästa och snabbaste lösningen är att hämta ett snöre och knyta upp de. (jo jag hade bråttom, var inte sen men...) Springer in, gräver efter snöret i typ skåpen och PANG! Där flög min glasburk med knappar i i golvet! Så glassplitter och knappar om vart annat *suck*. Riktigt tur att viggo inte var hemma för de fanns helt enkelt inte tid till att fixa de just då. Hade fått ringa och säga att ja skulle bli sen i så fall. Nu är de dock damsuget typ 10 gånger, ska skura oxå. Så de blir garanterat viggo säkert till i morgon.

Ja de blev ju i alla fall en tröja för mycker från Umeå shoppingen, den kändes inte bra på mig, så duktigt nog gick ja till baka med den :).

Lustigt förresten, före träningen var ja tok trött mådde nästa illa + huvudvärk. Efter träningen bara trött, fast på en skönt sätt ;). Vad händer kan endorfiner trolla bort illamående? Eller är de psykiskt? Ätit middag mår inte illa :), Enda skillnaden i dag från ni går är att ja inte åt nått ägg,.., slump?? Sen är ja ju medveten om att de e ju bra om de blir mer än 4 timmars sömn (som de blev i natt) så planen nu är att sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: