Ledig dag :)

Älskar att vara ledig måndagar. Man slipper "början" av veckan och söndags ångesten över att helgen e slut. (Ja de e klart att man kan ha annan ångest på söndan, lite beroende på hur lördags kvällen artade sig ;D ) Sen att dagen var full med roligheter var ju ännu mera pluss !!

Började me lunch på sushi & te




Mums!


sen mötte vi upp S på nodo :) hon gillar inte lukten av fisk...





sen han jag shoppa färg (så nu blir de mer måla :) och sprang på en annan S kul, blir att ses snart!
innan de var dax gör spinning


ska nog inte fota med blixt nej. ..


riktigt as jobbigt var de och kände att ja inte kunde ge allt. ..de faktum att de blev lite mycket i lördags kändes helt klart i kroppen. Körde core pass efter oxå så nu e ja helt klart genom tränad!!
Min cykel bestämde sig dock för att fastna på den högsta växeln, å så var de ju stödet som slutade funka. Så de blev att cykla till munksund och få de hela åtgärdat. Hygligt bendödande för mina redan döda ben.... sen hoppade naturligtvis kedjan på vägen (tur att ja var nästan framme) Toppen toppen att M kunde fixa de. Så nu är den som ny (antar ja) har inte provat då C var super snäll och skjutsade hem mig :)

Nu ska ja moffa varma mackor till tv serien "Tjockare än vatten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: