Helg!!

Veckan är klar äntligen och de är helg. Andra lediga helgen sen jul! Ja de här kan man ju lätt vänja sig med. Men ja gillar mitt jobb oxå, ja har sån tur som får göra nått som ja tycker är så kul. Fast de har varit en intressant veckan...känner mig lite smått irriterade på de 2 brudarna som ska hämta sina klänningar i morgon (tur att jag är ledig som sagt och att de därmed inte är mitt problem)
Eller ja den första bruden har ja inget alls emot men ja känner mig lite olustig över hela grejen och sätter ett stort frågetecken över om hon viöl gifta sig? Hennes systrar mamma och blivande svärmor hade verkade desto mer exalterade och engagerade och fulla av åsikter....den andra gillade inte hennes attityd :(. För står inte vad de är...ja brukar ju som för de mesta kunna vara possitiv???



den ena tjejens klänning känns lite som "tyllen anfaller" Super fin klänning aningen svår jobbad...men ja tror resultatet blir toppen =)

Sprang en liten runda i onsdags men ingen träning i går å de är ju inte försent i dag men de är ingen hög oddsare ;) blir nog ingen i morgon....vill inte kliva upp tidigt för att gå på pass (å de är bara 2 pass super tidigt i morgon) då ja ska bort på kvällen å vill vara pigg då. Å ja de blir ju vin i morgon så risken/chanse för träning söndag är väll sådär....men ja ska försöka.... känns inge bra de här!

kanske ska träna lite ändå....men först fylla i en blankett (som jag borde gjort typ i går...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: