Spinning

Nä är inte riiiiktigt återhämtad från min förkylning...känner av halsen på morgonen och hostar en hel del.... men jag har inte feber känner mig inte helt slut i kroppen av ingenting inte yr och orkeslös länger :). tror inte häller ja kan vila mig friskare nu utan ja tror att ja får försöka vara mer hälsosam sova bättre äta bättre inte tok stressa så blir de nog bra :)?.
Vad gäller träningen så orkar jag inte hålla mig borta längre. Ja blir på riktigt knäpp om ja inte får träna börjar fundera på att tågluffa sova i tält och de e kanske ingen dum i de att dejta en 21åring. Så kan vi ju inte ha de!! Med risk för att ja kan bli sjuk igen så börjar ja om att träna blev spinning i dag :)



blev helt chockad när jag kom dit....ingen där??? Men de var bara de att jag var tidig ;) blev fullsatt så småningom. Orkade verkligen ints köra på som vanligt men de var tok jobbigt och de e ju de viktiga "-att man ger de man har" körde core efter oxå de var 2 övningen som ja nästan inte fixade nivå 1 på men de flesta andra kände nästa lätta :).
Kan väll erkänna att de känns lite tråkigt att de går så tungt, men de e ju inte annat att vänta när man varit borta en månad =P

Hoppas ja kan köra nu så ja kanske kan springa nått lopp senare i sommar #tjejmilen2014 var ju planen som just nu känn extremt avlägsen :(. Ja ja kör på hoppas ja håller mig hyggligt frisk och skade fri så kanske de e möjligt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: