skor

Har nån form av sko panik! Yess absolut ett ilandsproblem. Men just nu har de övertagit min hjärna =P... var och provade en milion skir i går och kom fram till vilka som var skönast, gick på löpbandet och allt. Nu e de ju bara de att de som fanns hemma i min stolek var de här färgerna :



den rosa/korall färgade ser exakt ut som på bilden men den leopard färgade var lila dör skon på bilden är grå och den neon gröna var "tjej" modell.

så nu är då den stora frågan vilken sko ja ska välja...tycker egentligen inte att nån av dem tilltalar mig :/. Men de andra ja provade var inte l7ka sköna (inte i närheten) eller så fanns de inte i min stolek....

lutar åt den rosa eller leopard eller rosa eller leopard.... åååå vad svårt de blev ;)

Hittade även den här skon då jag googlade runt ;)



nä ingen tränings sko direkt....men ja hade lätt kunnat ha dem på krogen ;) får väll se om ja kan motivera ett köp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: