Härlig helg!!

Mys fika med vänner, både i dag och i går <3. Blev inte att fota nått så ja bjuder på en bild från våren 2013 :)



ååå sommar och ute servering!! Nu är de ju officiellt 2014 och på rätt sida av året. Vår och sommar att se framemot =). De e ju bara 3-4 månader bort *ler*. Längtar! I ett försök att få tiden att gå fortare så blir de mycket jobb, träning och nöje 'har just skaffat mig en ny leksak ;D' och planerat kompis träffar/fester. Förutom de så spånar jag i en resa till söder, sthlm ish.

Träning ja...pga att mätaren närmat sig -30 grader har jag valt att inte cykla till gymmet när ja inte har jobbat. så lördag blev vilodag (och onsdag...) men i går och i dag blev de pass hemma. De i går var inte mycket att skryta med men ok... De i dag/kväll var bättre men inte alls de tempot ja hade önskat. Rätt ostrukturerat med övningar och stretching om vart annat (ja så brukar man ju iofs göra) men de här var ologiskt. Men jag är nöjd. På ett sätt så törs jag köra hårdare hemma än på gymmet, är ju som inte hela världen om ja svimmar eller spyr då jag är hemma *ler*. Men i mön blir de step :) ska bli kul kul!! Just de 2v utan pinnar nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: