uppdaterar

Allmänt då?? Jo har jobbat en hel del. jannuari är ju en väldigt hektisk månad då sista jannuari är sista datumet om man vill beställa en klänning om man ska gifta sig till sommaren. Så jo de har passerat, men senast i dag packade vi upp massor av nya superfina klänninganr så de finns mycket att välja på =)

Sen är de ju bröllops mässa i helgen på statshotellet (tror jag) i Skellefteå så de blir att åka ner lördag å sussa en natt på hotell och så jobba söndag =) Tror de e gratis och mellan kl 11-15. Men helt koll har jag inte, hoppas få de på torsdag i allafall....

Har som vanligt en massa massa projekt hemma. Till exempel: sy mormors gardin, måla skrivbordet & spegeln, klä om fotöljen & puffen, sy div andra saker, laga jeans, göra & laga smycken, rensa, sälja prylar kläder & produkter, klippa mig, färga håret & vaxa benen + div annat... Som ja önskar att jag hade tagit tag i typ i går. Ja om ja satsar på att göra en grej per vecka så skulle du ju i alla fall gå framåt =P. . .

Har kollat på "Tjockare än vatten" oxå. Som börjat gå på svt. Måste ju bara kolla när ja varit statist i filmen. Nä de är inte ens hälften så coolt som de låter. Ja tror att senen jag är med i med minst 200 andra är typ 3 sekunder långt =P. Men de coola är att jag fick betalt för de 400 spänn för en knapp timmas jobb eller vad man nu ska kalla de ;).

Har taggat ner något på träningen blev bara 3 gånger på korpen förra veckan och en gång hemma. I vecka blir de nog nått liknande, tyvärr. Men de har inte kännts som att kroppe svarat så bra och förra veckan kände ja mig extemt trött och sliten. Så nu har jag shapat upp kosten, tagit mig ur hamburger träsket mer grönsaker och framför allt tagit bort ost (som ja bevisligen, tyvärr inte tål, inte i större mängd i alla fall) och mindre bröd och dressing. Strategin blev att ersätta ovanstående med kalrökt lax och ägg bla...

hade tänkt skriva mer men nu blev de riktigt tungt att hålla ögonen uppe so "I call it the day" natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: