Tränad

planen var att träna u går. Men orkade inte var påtok för trött då ja kom hem. Dessutom vet ja ju hur hungrig ja blir av de och de kändes lite sen för en andra middag där vid 23.30 tiden..,

Så ja bestämde mig för att kliva upp på morgonen (i dag), vilket inte bl2v särskilt svårt när min nya granne bestämde sig för att börja använda betong borren 8.00 :/. Jo ja vet att de är helt ok att börja då, men ja kan ju inte neka till att ja blev irriterad.

Nu har ja i allafall svettats på crosstrainen träna magen och stretchat :). hade glömt hur skönt de var att svettas på morgonen. Ja blir fortfarande lika förvånad över hur de börjar kliani mig om de går mer än en dag mellan träningarna. Och framförallt hur enormt skönt de är. Å hur bra de får mitt psyke att må! Ja är så otroligt glad och tacksam över att min kropp fixar de!

Nu dusch och mer frulle, fil (soygurt) och flingor :)




Gäller ju inte bara träning *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: