spinning...hur blir man bättre?

ojojoj, vilken kvalifeserad röra de blivit här hemma... mitt uppe i mängder av projekt och ja är rädd att ja inte kommer hinna få ordning innan ja på tors åker te umeå :/.
Mardröms senarie 1, att mamma skulle dyka upp (lär inte hända då hon är på öland)
Mardröms senarie 2, att mina ordnings samma vänner skulle dyka upp och se "the mess"
Mardröms senarie 3, att killen ja gillar skulle dyka upp (vill ju inte att han ska tro att jag är en slarver ellee tro att ja skulle acceptera den (o)ordningen av han *ler*
Mardröms senarie 4, att chefen skulle dyka upp. Har ju lyckats måla upp fasaden av att ja är ordningsam ;) vill inte att den ska rämna...
Nä kanske ska städa lite....

Ja och mitt nya linne var i allafall på spinning i kväll...activio...trodde ja skulle avlida! Ja fattar inte hur andra gör? ja tar i så ja tror ja ska dö och ändå går inte pulsen upp...84% av maxpulsen är verkligen max medan andra verkar få upp den till 85% som ingenting...och till 90%. ja snuddade som sagt 84% en kort stund men 80% var perss nog! Å då skriker kroppen NEJ mjölksyra fulla benen osv... Å mot slutet så skakar massor så fort ja ställer mig upp... Hur gör man för att få i sig energi så man håller hela passet? Har ätit jätte bra i dag (och typ alla dagar den här veckan iafal)
Ja å mjölksyra, vad kan man göra åt den? finns de nått man kan göra?


linnet matchar mina skor *ler*

Att bero på mat btw...lunch pasta å färs, middag potatismos sås och färs...


vet inte riktigt vad som hänt men ja är så sugen på "svensk husmanskost" på sistone. Har inte varit så här sugen på sånt sen jag bodde hemma...å ja de är ju ett tag sen ;). Ja nästan husmanskost i allafall...min är ju vegetariska mjölk och glutenfria...men de e ju såå gått!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Säger ju det, jätte stökigt är inte bra, då vill man inte att nån ska dyka upp, fast det händer ju gode sällan att nån dyker upp oanmäld av vårat umgänge, men om man får ett sms att nån vill titta förbi ska man hinna snygga till på 5-10 minuter, då har man lagomt stökigt :)
Lycka till i kaoset :)

Svar: mmm, ja kanske måste gå ordnings kurs hos dig, eller c eller m eller syster.... Håller med i alla fall ;)
Tessy

2014-02-24 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: