salong shi

Ja hyn ja...var på salong shi för nån vecka sen och shoppade lös på hudvårds produkter och bokade in ett par behandlingar.



kan inte säga att jag har nån jätte åsikt än om hur vida de är bra eller inte...men de känns ok. hoppas att de ska kunna ta mig ur "basiron" träsket. För även om den krämen håller mig finnfri så känns de inte som att den e så bra i långden och att den kommer (ursh och fy) ge mig rynkor. Min älskade lancome foundation var oxå hopplöst slut så ja passade på att köpa en sån oxå. Den måste ja säga att ja är lite skeptisk till...den känns så där...men ja har ju bara använt den nån vecka så vi får väll se... kalaset gick i alla fall på 1700:- för hudvården & typ 530:- för foundationen (å då fick ja ändå ett bra pris för att ja bokade in behandlingar oxå. ska bli jätte spännande =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: