take a stand (really hope)

Surrade lite med S & M dagen efter festen medans ja som S (stefan) sa "nalle puhade i mig honing". En burk på 2 dagar dvs 800 kalorier bara i honung. Inte för att ja alls brukar bry mig om sånt ja äter de jag vill. För ja vet att de mesta är nyttigt och de är direkt dåligt för kroppen att vara hungrig. Men 800 kalorier är väldigt mycket.... å de var ju inte så att resten av kosten bestått av sallad, tvärt om ;). Anyway, så kom frågan om ja träffat nått intressant på festen. Ärligt så vet ja inte. S: Men de behöver man väll inte vet för att ha lite roligt? Nä sant tycker ja men ja har beatämt mig för att inte ha så roligt med kompisar eller kompisars kompisar (nåt mer ska kanske tilläggas) De e ju svårt att göra saken ogjord i alla de 2 andra fallen. Ska de va nått så vill ja i allla fall att min intention ska vara seriös. "Nöjesstrula" kan ja göra med nån ingen känner eller i alla fall nån ja tror igen känner (e ju som svårt att vet vem som känner vem). Men ska de va nått i nån av de kategorierna som nämdes ovan ska de vara allvarastrul i allafall från min sida. Risken för att de bara blir strulstrul finns ju än då. Ja vet ju intw vad den andra i de eventuellt fallet (som inte existerar för tillfället) tänker. Å så kan de ju alltid vara så att ja ändrar mig men de är intentionen som är den väsentliga. Why? Been there done that. Blir bara jobbigt och pinsamt och är onödigt. De blir de ju ändå om intentionen är seriös å så blir de flum men då var de ju son värt de för man vet ju aldrig. Förvirrande? ? Tycker ja vart supertydlig nu så de borde vara glasklart ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: