Apr. 07, 2014

Äntligen!!



får ja packa tränings väskan :) var så övertaggad att jag vaknade 07.00 ish (om inte före) helt av mig själv. Käkade nyttig frulle å nyttig lunch innan. planerade för lite annat som skulle göras o dag. Har fixat de mesta dock inte allt...

Körde riktigt hårt på pump passet. tog 10kg i bröst =). Första på 2 veckor. Nu vill ja inte vara förkyld mer i år!!

sprang runt på stan och fixade lite ärenden. Ramlade på lite kläder oxå....


Å nu efter stöd från fb så har ja nog kommit fram till att ja "behöver" en vit jacka och en blommig klänning *ler* .

Sen snubblade ja på en annons på fb...


kollade och de visade sig att däcken passar min bil så ja slog till...men fick dem för 300. Killen erbjöds att köra hem de till mig oxå så ja slängde på en 50lapp då han kom för hem körningen. Så 3 däck för 350kr helt okej pris alltså. ska nu bara fixa ett till och få den genom besiktningen....

borde sy lite mer i kväll....får se hur de blir med de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: