läget allmänt...

Kan inte fatta att de har gått et år igen å nu e pdol över igen inte för att de e hela världen så men ja får alltid kännsan av att sommren e slut så festivalen e över. Har inte alls samma panik i år som tidigare kanske ev kan bero på att sommren typ aldrig börjat...e så less på att gnälla på de crappiga vädret men vad annat kan man göra. Men de faktum att ja kommer att kunna resa till solen i vinter om ja vill gör mig no lite mer avslappnad å ja vädret har varit crappigt men inte aktiviteterna! Ett visst lugn jämnfört me förra sommaren (e fortfarande förvånad att min lever överlevde =P) Inte för att ja direkt direkt vart hemma mycket sovit å duschat typ...i bästa fall. Tillföjd av de så skulle ja verkligen behöva ägna mig åt tvättning de e nått som j typ knappt gjort sen man...Men hur går de då? Kläder tar ju slut??? Man köper nytt *ler* har no handlat mer kläder senaste veckorna än senaste 5 åren. Men i å me att ja nu mera e hårt arbetande så behövde garderoben verkligen en uppdatering plagget blus (som jobbet uppmuntrar till har varit rätt frånvarande i mina ägor framtills nu. Sen kan ja no inte motivera inköpet av typ mina vita shorts me att "de här kan ja ju jobba i" ;)...men de behövde ja ju som *ler*
 
Men ja sommaren då har varit aktiv gjort mycket men inte samma panik å förförsta gången i mitt liv så längtar ja typ till oktober...vilket ju har en mycket naturlig förklaring. Sen känns de som att värmen just anlänt å de me en slägga känns som att gå in i en bastu eller ett växthus när man går ut just nu. men ja klagar inte e bara ovan å ja de e kvavt men de e varmt i alla fall =).
 
Känns då bra att ha fel i bland oxå, ja var helt övertygad om hur ja fungerade å vad föruttsättningarna var men ja känner ju tydligen inte mig själv å de känns så bra å även om de e bara i mitt huve å stannar där så att få bekräftat att de går e de ja e mest glad över!
 
ja ja vet att texten inte e direkt lättläst å ja borde förmodligen ha fler punkter å stycken...men vill man lästa så går de å på de sättet så sållar ja bort de som inte  e så intresserade å de e ju i första hand för mig själv ja skriver. Bloggen e bästa minnet då de egana funkar sådär i bland...
 
ja ska se om ja kan få upp lite mer bilder nu
KRAAAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: