Ikea (förra sön)

Oki då kör vi
Här kommer ikea bilderna =)
Känns som att ikea fick minst kärlek den hära trippen till happis, aningen stressigt om jag får utrycka min åsikt, Hade gärna stannat längre....


Började med att spana in den här snygga soffan! Som enligt mig är allt vad en soffa ska va. Skön, djup, låga armstöd, bra pris(ca 4000kr) å vit (ja de e bra)! Hoppas att de kan bli affär en dag...


Fint med svart spegelram å vitt skoställ å den lilla pallen var ju bara så fin!


Madde små sur...


för att flaskerna "ynnaren" (eller nått) inte fanns...
Ja gillade skålarnaa!


Haluuuu????





Parkering inför fika/mat paus =)


Jag åt den gravade laxen med pommes å bea =) yess de passar toppen i hop! Sen tycker jag att vi mest sressade i genom resten å sen åkt vi hem, ja stannade i töre för en snabb "korv" eller i mitt fal mos med räcksallad.

Just nu ligger jag i sängen å funderar vad de ska bli av denna dag....e rätt sugen på att forstätta på min organisering, har en bra ny plan som jag vill testa! I hop om att få ordning.... E rätt sugen på en promenad oxå ska diskutera de med fötterna å se om de håller med.

Kram /Tessy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: