Liten almän blogg uppdatering

Julen e här å e typ över å ja har inte blivit sjuk vilket e vändigt märkligt då ja inte kan minnas en jul då ja varit frisk, men nyår e ju kvar så de kan ju hinna ändra sig =P. Nu sitter ja hos mamma å har både hunnit vinna å förlora i straff (ett kortspel som e en typ av signatur för lundman).
Som ja så ofta skriver, men inte lika ofta gör så e planen att lägga upp bilder å sånt senare, ska bara sortera de hela först. Hade även tänkt komma me kort från juldan, hade en lite middag hos mig super mysigt =)! Å i dag så fyller mammsi som sakt år!

December ja speciellt veckan innan jul har vart bokad me kompis träffar och julklapps handel, blir lite mycket då ja dels e ansvarig för mina egna klappar (naturligtvis) sen för de klappar som mormor ska ge till mamma å sen födelsedags pressenter från mormor å sen vill borsan ha hjälp me samma sak... Men tillskilnad från förra året så valde ja i år att köpa alla mina julklappar, även om ja vet att de e jätte uppskattat så minskar min stess stapel radikalt =).

Mina egna projekt tänker ja inte ens gå in på, får bara magknip men snart e de ju nytt år ny tid så ja planerar att inte ha så dårligt samvete förän efter 13:dan.


Vill oxå passa på att visa mackes nya stl, snyggt va? För de e ju inte alls så att han lånar tvätt maskinen....
                                      
...Skulle tro att de har var kvällen så vi åt skräpmat, (sunes) som ja no dessvärre får ta på mig ansvaret för, vilket ja oxå vill påentera att ja ångrar bittert mådde fruktansvärt dårligt efter år....skulle ha yrkat på pizza i stället inbillar mig att de e bättre... tror de var så att vi tittade på gosip girl oxå eller så var de dexter...

Nu e de sov time här! Gonatt alla =)

                            Kram/ Tessy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: