Halloween!

Haloween fest här i går =) Tok roligt att klä ut sig vi hade allt från zombis till tomten, Helge Fosmo Uggla/Slash the kitten, Jean Connery, emo djävul och me sen förståss army girl för att hålla koll på oss *ler*

  
Inte direkt som man brukar se ut... kanske kommer fler bilder, har ju som bekant ingen kamera som samarbetar =( .

Däremot har jag en crosstrainer! För ni som inte hört storyn kan jag dra en kort sammanfattning: Fick en crosstrainer i julklapp av annika Mackes mamma (super snällt precis vad jag vlat ha i FLERA år!!. Jo den funkade i typ en dag sen började den låta som ett "tröskverk" , jag fick hjälp att frakta in den av Linn, team sportia "lagade" den, å så hjälpte ulf mig att hämta den(supersnällt de tackar jag för). Den funkade i kanske 10 minuter sen lät de lika dant i gen. Team sportia kom å hämtade den "bytte ut den" och kom till baka med en "ny" å¨gissa vad den lät typ lika illa som från börjag, jag har starka misstankar om att jag fick tillbaka samma maskin(dock inga bevis önskar att jag gjort ett litet märke på en innan de hämtade den). Grejed e den att de e ingen lätt grej å den går inte frakta i en vanlig bil så de e inget jag kan göra själv å de känns inte bra att behöva be om hjälp med sånt som man inte själv har ställt till med, de var ju ingen billig grej häller så man kan ju förvänta sig att den ska funka!
I allafall så var Carro jättesnäll och hjälpte mig in med åbäket (igen), min plan var att lämna till baka den ta pengarna och köpa en ny nån annan stans... visst skulle jag få pengarna tillbaka utan knot, eller så fick jag ta deras dyraste modell på crosstrainer... kostade nästan dubbelt så mycket, vilket jag själklart inte kunde säga nej till. Så nu har jag ett ännu större åbäke som blockerar 1/3 av sovrumsgolvet =) Nu ska den ju "bara" monteras. Tänker inte ropa hej föränn jag har testat den ordentligt och sett att den verkligen fungerar, men de känns bra! Å en en gång Jätte tack för all hjälp i går carro!

Å lyckades faktist hålla mig riktigt redig å går "bara" några glas vin så inte alls bakis i dag =) prickar av vuxen påäng där *ler* (inte macke häller för övrigt) övar och lär.

Nu ska jag....
...vi får se
Kram på er/Tessy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: