lite krasslig, lite träning å lite övrig info...

Har vart rätt krasslig i veckan i onsdags kom hals ont feber å snuva som från ingen stanns på tip en timma gick ja från frisk till sjuk. Testade dock en ny metod som botemedel, vila =): Vanligt vis brukar ja ju bara köra på tills ja däckar, men nu så la ja mig i sängen i stället me en sesong av en bra serie! Å sedan fredag så var ja betydligt bättre (brukar ju ligga i minst 2v i vanliga fall å få drass me hosta i en evighet.

I dag känndes de gode bra minus en viss snuva, men tänkte ändå att ja å min kompis crosstranern skulle umgås lite. Man kan no säga att ja börjat tränat lite, med betoning på lite! Typ 15-20 min var annan var tredje dag i kanske 3v å ja minus nu sista veckan så rent praktiskt så e de no typ 2v å kanske 6 tillfällen. Så ja vill inte på nått sätt påstå att ja skaffat mig en ny vana....Ja har fortsatt på en gammal *ler* nja de e förtidigt att på stå att nått e nån typ av regelbunden hem men vi får se. Kroppen har väll inte riktigt sammarbetat på sistone, men de känns ändå ok ont i knän å fötter så ja ska no ringa s-byn å boka tid för lite renovering =P. Men för att vara feb så e ja ovanligt pigg.

Har oxå fått klart att ja ska få operara bort mina halsmanlar (stavas de så) ser sjukt mycket framemot de e såååå less på att ha halsfluss å äta pensilin, de står mig "upp i halsen" (lol). Innebär visst att man får väldigt ont i halsen å att de e flytande mat som gäller (de e ju tur ja gillar sås, å vin e ju flyand) så de e ju lungt. Blir en fin kick start  inför bekini sesongen. Bara för att vara på de klara så var de där me vinet ett skämt. Å ja tror inte häller ja kommer att "magra" speciellt mycket med tanke på al glass ja planerar att trycka i mig. Som sagt e ja odelat possitiv till att få göra de (borde ha gjort de då ja var 14) men de kommer förmodligen ändå inte att hindra mig från att gnälla å tycka vansinigt synd om mig själv precis efter de e gjort som blir förhoppnings vis innom 1,5 månad!

Känns bra att jobba lite me kondisen oxå innan ska tydligen vara en fördel när man opereras....Har fixat hårrötterna lite oxå. Velade lite hit å det men ja ogillar starkt de här me utväxt så ja kompromissade lite å gjorde bara typ halva överhåret (typ benen) å så hade ja bara i de i typ 7 min så vi får väll se hur mycket de syns....ville inte påfresta håret så mycket de uppskattar inte den torra luften som vi har i norr lever i nu. Även om de känndes fantastiskt att solen faktist att värmde lite i dag. Premier för de sen typ september. Nu blir de bara bättre, sommar snart 2 v kvar enligt min planering *ler*. 

Som ni märker så har ja inte så vansinngt intressanta saker att skriva om men de gick jätte bra att skriva en liten uppsatts ändå. Å de där me att läsa e ju valfritt. Vill hoppa i duschen nu å nej ja is inte korrektur läsa så alla härliga stav fel bjuder ja på, se de som en utmaning att förstå vad ja menar.

Hoppas alla har haft en tok fin helg!!!!
kramis/Tessy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: