Projekt "bygga soffa" KLART!!!

Äntligen klar med mitt "soff" projekt =) ! Blev bättre än väntat, typ exakt som ja hoppats. Men då ja inte är den som är mest haj på borra och skruva så kände ja att de lika gärna kunde gått åt skogen ;).


eller kanske mer divan kanske man kan kalla de? Ska ju dit med kuddar och så oxå oxh ev en dyna.






viggo vill ju va me å "hjälpa till"....





riktigt sur på min borr i mellan åt. ...en borr gick av (och är nu "inbyggd" i soffan) och den andra lossnade hela tiden hur hårt ja än försökte vrida fast den...ja kanske inte kan knepet ??
Vill ju ha en som funkar ordentligt men vet inte om ja vill lägga pengar på de....??? Men den funkar ju ok fick ju i hop de med den:)






Nä tyvärr är de ju inte min egen idé, utan ja såg en sånn här i Stockholm förra året i maj på en av Sverige bästa inrednings affärer (enligt mig) Indori i skicka köpkvarter. Enda problemet var att prislappen låg på 12000 :- ish. å ja känd väll att de var lite väl att ta i. Men tyckte att de skulle passa perfekt hos mig då ja bor för litet och den inte fick vara större än en 90 säng. Å visst finns de små soffor men den behöver funka som säng oxå och så ska den ju vara skön förståss ;). Visst kan ju bli så att mina långa killkompis får ligga med fötterna utanför, men bättre de än böjda ben ;)!



så här hade ja innan btw


nu återstår "bara" resten av ommöbleringen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: