Lopp? ?

Är jätte sugen på att anmäla mig till att springa nått lopp i sommar (kanske mer är ett). Tjejmilen ligger högst upp på listan. Var in och fingerade på anmälan här om dag... Men än verkar de finnas platser kvar och ja känner att löpar sesongen måste nog komma i gång innan ja kan säga om de är ett realistiskt mål. Har trots allt aldrig sprungit 1mil (inte senaste 10 åren i allafall). Skulle ju vara perfekt att testa på nått av "vår ruset" loppen som går i luleå och umeå. Men de är ju sannolikt i maj och där är 3 helger redan upptagna så sannolikheten att ja är ledig och lan delta är väldigt låg så jag har inte ens brytt mig om att kolla vilka datum de är....

En av mina favorit instuktörer från korpen åkte förövrigt Vasaloppet :). Riktigt coolt! Skulle som oxå vara coolt. Men de känns lite dyrt eller ja vet inte om ja vill lägga pengar på resa och boende i dalarna och hoppas på några minusgrader....hum...nä då känns ju en Stockholms resa i september MYCKET mer lockande och värt att lägga pengar på!!

Coola Åse!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: