Tidig morgon





ja i går alltså tisdag. vaknade och klev upp 07 ish. Lär ju dröja nått halvår till nästa gång ;). Men de e klart mirakel händer ju...får bara inte lägga för mycket energi på att hoppas...

anyway, så blev morgonen produktiv han rita ett enklare mönster, färga håret, laga en hälla i mina jeans, lunch för 3 dagar (fisken fick dock lire väl knaprig yta) och packa med mig div jobb grejer. Tyvärr inte min löneraport...har nu lagt fram den så kanske den kommer med i morgon.

Jobbade och förbi mormor....

å mår kort sagt märkligt....

å då tycker man ku att man borde vara trött å kunna somna utan problem...men nä...verkar som ja behöver ny strategi för mina insomningsförsök ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: