Åker i väg i veckan...

Ser ut som att de blir en lite tripp bort i veckan. Har som vanligt rehab tis, men efter de planerar vi att åka till ske-å allt funkar. Tänkte även besöka istermyrliden på tis kväll, ska bara kolla så de funkar för de boende på platsen =). Nu ska jag sova!
jo har precis av slutat boken "Den samvetslöse" av John Grisham, läs INTE den om ni inte e ett väldigt stort fan, slöseri med tid om jag får berätta min åsikt!
Man kan väll säga att helgen tillbringats på soffan btw
nattinatt /Tessy


Kommentarer
Postat av: Angel

Väntar med spänning på uppdateringar i din blogg snygging!



Har hittat massa fina saker när jag slö surfat..dessvärre kostar allt massa pengar men hur fantastiskt genom härliga är inte de här då? --->



http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=139436



Jag blir glad av att titta på dom =)

kram!

2010-02-03 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: