inte så aktiv...

Jag e fullt medveten om att jag verit en riktigt dårlig bloggare på sistone de har hänt så mycket och händer så mycket helatiden och jag skriver inte ett skit! Riktigt dårligt å jag önskar jatt jag kunde lova att jag ska försöka bli bättre men så har i sommar tid så e de ingen i de jag kan däremot lova att inte bli sämre!

I dag så har jag planer på en tripp till öjebymarknaden. Gjorde ett litet försök i går men de var ju då de började regna och blixta så fruktansvärt så vi avbröt. Jo visst e de så att de e som samma saker varje år å inte så mycket roligt, med de e ändå sommar och för mig e de lite som en milsolpe som julafton ni vet före eller efter jul.....före eller efter öjebymarknaden...nu ska jag ju bara ta mig dit oxå...ja så ska vi göra dag i dag oxå!
Kram /Tessy


Kommentarer
Postat av: Mia

hej hej Tessy, fick du mitt sms? att du får gärna titta förbi fredag på dagen, vid 12 tiden.....=)



Hoppas du mår bra, du verkar brun så solat har du gjort=),



idag pallar jag inte alls med solen, men jag njuter av sommaren åh vad det är sköönt=) det finns ju skugga tack å lov



Kram

2009-07-01 @ 14:48:10
URL: http://bmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: