Underbart lippgloss

Känns lite bättre nu vill inte riktigt enkänna de men jag har fått i mig lite nikotin och koffin och då känns de mesta bättre...

Kännde att jag vill tippsa om ett läppglans, från Victoria´s Secrets. De finns i många fina färger blir snyggt på läpparna gör de mjuka osv, men de e inte de som är grejen de är de att de smakar så bra! De e helt fantastiskt de jag har smakar baileys och de smakar verkligen baileys supergott!
Visst har jag provat andra läppbalsam och sånt som påstås smaka allt från jordgubb, vanilj, melon till choklad, men med facit i hand så e de mest nån slags syntetisk smak som eventuellt med lite fantasi kan smaka som etiketten säger.



Tyvärr säljs de har bara i USA men på tradera kan man köpa vissa av deras produkter, kan tillägga att deras seacret garden serie är helt underbar! (å de har fina kläder och skor oxå)  Då de de ju tur att internet finns http//:www.victoriassecret.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: