vad är problemet? ?

Vad är de jag äter eller gör som ger mig illamående och huvudvärk? Märkligt mådde inte illa alla på hela tiden i umeå (5dagar) ja ok aningen på söndag då, men de har ja en förklaring till ;). Nu hemma å symtomen tillbaka :(. Om jag bara förstod vad problemet var så att ja kan undvika de?!

Blev lite ditt och datt i umeå. Även 3 tränings pass :). Passade på att testa "step muskel" och "pilates" (ville ju köra 2 pass när man betalar in sig på iksu för 120 kr) båda jätte roliga! Ja önskar verkligen att korpen hade pilates och en lugnare och varmare rum till den typen av träning. Är inte helt såld på att man hör fläktarna när man tränar yoga och fryser under avslappningen :/ i umeå har de minsann infravärme under avslappningen! Stepmuskel påminde om styrkemix fast de var mer dans. svårt men kul!
Sen blev de så att vi körde ett pass bodypump på tisdag. Tycker att ja kunde unna mig de då de inte blev nån utgång i lördags utan bara för- och efter fest, i ett typ :). Ville så gärna köra gamla realiser och med syster (korpen har ju som bytt till nya :( men ja antar att de är dax...) kul var de!!




hyggligt död efter ;).

Blev en tur på Expo oxå...









de har ju sååå mycket fint, men de blev bara några gardin krokar. Skulle ju vara sparsam! vilket sket sig rätt grundligt på stan =P Men provade om en tröja i kväll och den ska tillbaka! Cool, men inte bra på mig (fotar den i morgon om ja hinner...men med tanke på vad klockan är nu så lär de ju bli stressigt i morgon :/ ) Men övriga grejer var bra...tror ja :)

Nä nu blir de ett sov försök till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: