SOL !!! igår sol i dag :)

Blev nyss väckt av telefonen, tog en stund innan jag svarade för ja förstod inte vad de var som lät ;). Tydlig sommar ute i dag så efter de här inlägget blir de att göra smoothie och sätta sig ute tänker jag.... sen kanske tvätta. ..om de är ledigt...och städa min vovve (börjar bli kris)

Toppen dag i går!
Började hos mari som skulle på bröllop till klänningen i förra inlägget ;). Fixade hennes frippa och drack lite bubbel! fin fin start.


sen hade ja tänkt messa M, fast hon hann före. Så blev äntligen lite glassande i solen :) (ja här i pite oxå :) i lund var de ju sol) Insåg att de där med mat är ju bra så blev sushi nån timme senare :). Inte exakt den på bilden ovan då. Den åt ja på arlanda på väg i tisdags. Super gott hur som, bägge gångerna. Men kanske lite godare i solen på vännens altan ;).

Fast de e ju sommar och då "måste" man ju ut och dricka vin!!



och lite mer crubb. Räksallad =)! ! min andra favo mat. Har blivit superlat på att köpa hem och skal räkor (jo de med skal är ju så mycket godare än de man köper utan) så då passar de ju perfekt att köpa när man är ute :)

Sen 1906 :)


Mycket roligt. Tyvärr lite taskigt utbud av godis...knapp nått ögongodis ens (upptagna killar) Tror vi räknade till 1, 5 snyggingar... + en söt bartender. Har surrat med han nån gång och i går bjöd han på kaffe :).

Nä men om man skulle ta sig upp?? Börja ladda bodypump i kväll hoppas hoppas jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: