Papperet återvunnet!



Har pumpat idag/kväll och de tog verkligen knäcken på mig och ändå tog ja inte ut mig totalt. De var Johans sista pass på korpen och de kändes som han var väldigt ivrig att komma därifrån. Han knapt byta vikter mellan muskel grupperna =P. . .

Men de känns ju att nått händer :) ja orkar betydligt mer och ja har hajat hur de går till, samma som på stepen i går =) Nu vågar ja ta i mer oxå. ..även om ja fortfarande är rädd för att inte orka hela passet, typ falla i hop och inte orka röra mig eller spy (jo de sistnämda har inte varit allt för långt borta).

Har som sagt rensat i papper i dag och hittat 2 papper som jag undrat var de var. Framför allt ett från 2010 som avslöjar i vilken fruktansvärt dålig form jag var då (funderade på att fota och lägga upp...men de är riktigt pinsamt). Men ja skulle verkligen vilja göra om samma mätning nu. kan ju bara hoppas på en rejäl förbättring. Har i alla fall ett papper från 2012 där ja i alla fall väger 5kg mindre. Inte för att vikten ör allt snarare tvärt om. Men ja hoppas att min fysiska ålder minskat radikalt och att min vilo förbränning ökat. De sista vet ja iofs. För annars skulle ja inte kunna stoppa i mig allt onyttigt jag äter. . . eller de "enda" onyttiga jag egentligen äter är dressing eller sås. Jävla Max var ni tvungna att buteljera eran orginal dressing och sälja den på ica?? Eller Lomanders kunde ni inte göra eran bea lite äcklig? ? Ja bara att erkänna ja behöver nog in på avvänjning ;)

Nu ska ja hämta tvätter !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: