Nyårslöften.

Hade väll inte några direkt uttalade sånna förra året. Men en almän plan, skrev bland annat :



kan konstatera att jag i allafall lätt har blivit starkare. Även om de går vansinnigt långsamt. Känns som ja stressar mindre, eller? blev ju lite panik på trettondagsafton då ja fick kuta runt på stan och köpa hela min outfitt samma dag =P. Men tack vare att ja fixade de på hyggligt kort tid så han ja göra mig klar för kvällen och var i tid! (kan väll hända att de var nått hot involverat)

Skulle väll inte säga att ja är pigg så här års och framförallt inte i dag men då har jag promenerat V varit på body pump (satans vilket pass) jobbat gärnet (ingen tid för toa eller kaffe lunchen blev 17.05) trött nu, men känner mig nästan lite fix inspirerad ;).

pms? ja den psykiska biten att ja känner mig omotiverad, meningslös och gråtmild e väll som samma (har väll börjat överväga att söka läkarhjälp....men med tanke på hur bra de är på att ta en på alvar så drar jag mig för de) Men ja är mycket mindre sötsugen, mindre svullen. Inte haft mycket till huvudvärk häller. Även om ja fortfarande känner mig svullen och sötsuge då ja har min "period" (typ nu) så är de inte värst och de är inte så att ja vill döda för sötsaker. Inte den här gången i allafall. I dag har väll inte varit den bästa dan, men de skyller ja på vädret. Att gå från 0 gradigt till 15 minus känns i kroppen och inte på ett bra sätt. Men med nån värktablett så blev de okej :).

De här med tider....hum, ja de går väll så där. e nog sällan mer sen än en kvart i allafall mer i tid till jobbet nu tror jag. Men de e ju mycket för att ja cyklar och de kan ta en evighet om de e halt...

Mitt dåliga omdöme verkar vara obotligt =P Eller så är de jag som inte känner mig själv. Kanske satsa på terapi eller gå en kurs i personlig utveckling ;).

sen minns ja oxå att ja skrev att ja tyckte att de var "as tråkigt att träna" och att "de aldrig kan bli kul" Där får ja erkänna att jag hade fel och har ändrat mig. Ja älskar att träna <3. Svårt att hitta en bra balans, mellan att bygga upp kroppen och inte skapa inflamation...känner att ja balanserar på en skör tråd där. Men ja tror att jag vet vad jag gör ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: