Nya året

Så vad har ja tänkt mig att de nya året ska innebära?

Tränings mässigt: Lite svårt att sätta mål då de beror så mycket på hur de går med kroppen. Att ja klarar mig utan nya avbrott pga operationer (tycker de kunde tagit blindtarmen då de tog gallan...men men *ler*) eller svullna leder. Planen är i alla fall att testa alla olika pass på korpen. Sen skulle jag verkligen vilja springa ett lopp oxå...men de känns väldigt väldigt orealistiskt just nu... planen är att träna på januari februari se hur de känns går allt bra sätt mer konkreta mål då!

sen var de ju de där med att äta bra (men de tycker jag att jag gör) men äta på RÄTT tider, de är utmaningen.
Sova på rätt tider (har kommit helt ur spår där)

Sluta lägga tid pengar och energi på de som inte ger mig nått tillbaka.

Träffa de vänner som jag bryr mig om och de som bryr sig om mig oftare

Mera miljö ombyten! Ska försöka få in en sthlm tripp snart och nån umeå resa (har redan sått frön för båda).

hoppas att ja ska få till min kurs i web design i år oxå.

fixa klart mitt hem (fast klar blir man ju aldrig)

vara mer kreativ (har en del planer här, såklart)

Rensa! Jo nu känner jag mig inspirerad :). ska bara bestämma om ja ska orka sälja eller bara he allt på kupan?? (så klart slänga de som är skräp)

finns en del annat oxå men de är oformulerat än så länge, så ja lämnat de tills vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: