Ledig dag :)

blev lite längre sovmorgon i dag än planerat...å då tycker ja ändå att ja för ovanlighetens skull somnade i vettig tid (ja klockan var runt 00.00). Fast har man en ledig dag så har man. Känns jätte skönt. Ja har fått mysa på, äta vettigt på vettiga tider och tränat.

Var på step i går och äntligen känner ja mig så säker att ja nog inte behöver gömma mig längst in i hörnet ;), +att de var riktigt jobbigt...börjar fundera på om ja skulle börja lägga lite extra på kondition? ? Har ju som små kika på lite olika lopp i sommar... (Ja jag vet de låter helt galet) Tjejmilen är de som skulle vara roligast och mest utmanande.,, men klarar jag de? Om kroppen håller sig som den gjort nu så skulle de vara möjligt... men egentligen så borde ja kanske satsa på nått kortare. E som så rädd att ta ut mig. Men å andra sidan så verkar ja ha de väldigt lungt i kroppen så ja kanske ska passa på, man vet ju aldrig hur de ser ut hösten 2015??

sorterade och slängde papper en heeel massa. Ska fortsätta med de typ nu. Ja är hopplös på att ha oordning och spara på en massa så nu har ja sållat rejält, no mercy ;)

ska försöka ge mig på att rensa i anda låder och ev förådet oxå...

Började planera en balklänning i går oxå...som ja ska sy till balen, dax att beställa material nu :)

ska kolla igenom lite blider som ska upp på hemsidan oxå....hoppas hoppas bara att datorn samarbetar ...

kanske en duch nu så ja kommer i gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: