lite från förra helgen

Första 40min på jobbet i går var så dött (inte en kund) att ja han tänka att de blir nog en lungn lördag och gjorde mig en kaffe...men samma sekund som den var klar så började de välla in folk och så var de gärnet till 15-ish tiden!

kul med mycket folk men man blir lite trött i huvet av de. Så de var toppen att bli bjuden på ett glas rött och räksallad av chefen efter dagens slut :)

ja slut och slut, hade just svalt sista klunken vin då en kompis som ska gifta sig i juli hörde av sig och ville prova en tärnklänning. kompisen var i stan just den här helgen så blev lite mer jobb ;)

Efter de så lämnade ja butiken i kaos, verkligen super rörig. De konstigaste var att de bar emot och kändes jobbigt ja hatar röra på jobbet! Kan väll inte säga att ja gillar att ha rörigt hemma häller...men uppenbarligen stör de mig inte lika hårt?

Bjussar på en bildbomb från bröllopsmässan i skell förra helgen :)































sen efter att stigit upp kl 07.00 (vaknade även kallsvettig 05.00 och trodde att jag försovit mig =P ) och haft en hektisk dag. Blev bla jag, julia och myra som fick fixa modellernas hår, då frisörerna hoppade av :/, så tycke jag och myra att de var dax för krubb igen (var på olerys kvällen innan)





gått gått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: