Nu är de inte roligt att vara förkyld längre (som att de nånsin vart de?!)

För första kvällen på typ en vecka känner ja mig gode frisk nu. Har som knapt nån hosta alls :). Hoppas hoppas hoppas att ja inte har ont i halsen i morgon då jag vaknar. För har ja inte de så blir de att träna lite. Bara hemma då och känna efter vad kroppen orkar. Hoppas verkligen de kan funka för ja håller på att bli tokig. Jo de är ilanda pinsamt att ja känner så men bara en vecka uppehåll. Men om ja inte kan börja snart så finns riak för att ja vill flytta o h söka nytt jobb (ja ja säger ju att ja blir galen) ska nog börja med att rensa lite hemma först.....

I morgon hoppas jag på:
*Kunna träna (ha en friskhals som inte gör ont)
*Tvätta
*Cykla till ica å handla de nödvändiga jag glömde i dag.
*måla eller sy eller bägga
*ev rensa lite. ...vill vill....men de e svårt svårt..

Nu hoppas ja på att sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: