Bored



kind of me right now...
Ja riktigt less. var på vc i dag och bytte plåster. Trots at de såg fint ut och läker som de ska så blev ordern att ta de jätte lungt i typ en vecka till.Dvs inte svettas eller anstränga mig inte böja mej eller lyfta nått tungt (mer än 1kg) . Har ju fortfarande ont men mindre å mindre så länge ja inte rör mig så e de som lungt ;)

Men de börjar bli riktigt tradigt, ja har ji så mycket ja vill göra. Planerna för när ja får börja röra mig e totala :), ska typ måla om hela lägenheten! +annat fix hemma, känner mig enormt inspirerad till förbättringar !

Å sem vill ja ju kunna fortsätta träna! Hittade nya övnigar och program precis innan operationen som ja verkligen vill komma i gång med.



å nu när vintern ändå verkar vara på g så hoppas ja de kan bli lite skidor snart, ja vad som hälst så ja slipper krypet i benen ;)

känns som ja får äta upp att ja brukar säga att jag "aldrig e rastlös"

Längtar oxå efter....


men de e ju inte riktigt aktuellt än. Har verkligen lovat mig själv att när de är dax ska ja ta de försiktigt och köra me låga vikter så ja inte drar på mig fler inflamationer!

Har hunnit googla en hel del och har mycket annat nytt ja vill prova, å div egna grejer som ja klurat på om de skulle kunna vara nått som skulle kunna ge resultat? !

ska försöka ta tag i julklapparna planera vad som ska köpas och beställa de som ska beställas nu när ja ändå bor vid datorn.... i morgon kanske ja kan ta mig upp till dem stora och surfa runt lite =)

Hela dagen har ju inte varit trist. Hade besök av fina M & C i dag oxå. De e ok att bli lite mobbad för mitt gnäll när ni orkar lyssna på de ;)

Ja har den där aw:n i sikte hoppas ja kan dricka vin då =)


Kommentarer
Postat av: Linda WritingL

Men blogg kommentaren kom inte fram?
Hoppas det läker fint och att du snart är återställd.

Ibland är det bra att tvingas vila en period då får man motivation tio gånger om :)

Svar: Tack :) de hoppas ja oxå å de blir ju bättre...
Jo de har de helt rätt i, känner mig så ur form nu att ja knappt kan vänta tills ja får börja =)
Tessy

2013-10-29 @ 10:28:37
URL: http://writingl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: