Härligt!!!

Å så fantastisk att se solen lysa och hur de smälte :)!! ska alldeles strax ge mig ut i de härliga vädret. För övrigt så e de jätte skönt att vara ledig, den hör lediga dagen var verkligen välbehövlig! Vet inte varför ja e så slut, har som bara haft snälla kunder men de tät som ändå på kräfterna. Grejen kanske e just den, att de är mina kunder....klänningnarna ja sålde under hösten har börjat komma tillbaka och nu ska ja förverkliga de ja så kaxigt lovat "nä men de där är inget problem, ja fixar!" så ni e de ju bara göra de. hittils har de gått finfint, men inte helt utan svett och svordommar (men de e ju som vanligt när man syr =P)
har gett mig skam på att börja teckna igen oxå...men de e ju som allt annat har man inte gjort de på ett tag så e man inte lika bra... men ja vet ju att de går att träna upp sig rätt snabbt. Ja har fått lära mig att de bästa e ju att rita av folk (för de e främst människor ja vill teckna gärna i form av mode illustrationer) men nu har ja inte så många här att rita av och viggo e ju inte så stilla (ja om han inte sover...) så då tar ja de näst bästa och tronar av från en tidning! efter att ritat av ett par sånna så brukar de gå rätt bra att illustrera utifrån sitt eget huvud!


...inte helt likt men inte helt värdelöst häller ;) å gick rätt snabbt oxå typ 10 min :)

ja nu var de prommis, först smootie å ja sen hade ja ju min strykhög....får väll se hur de blir me de....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: