känns inte helt tryggt att cykla....

Om ens fordon är cykel så behöver man inte så mycket mer spänning just nu. Som mitt är, gick hyggligt att cykla till af på förmiddagen men när ja skulle iväg igen lite senare så var de inte riktigt lika kul och när ja sen cyklade hem från gymmet 17.50 var de nästan is bana....ja hoppas verkligen de blir lite bättre till i morgon. De e ju så smidigt att cykla och går så mycket fortare än att gå!

Camilla: (som höll i spinning passet i dag) "Ni är inte här för att må bra, de ska kännas fruktansvärt...annara tar ni i för lite!"
så jo ja har varit på gymmet i dag, kändes såå skönt spinning och core. Ska nog bara hålla mig till de pass ja kan ish. För efrer jul kommer nya realiser så då blir de nya pass oxå. Var ju på stepp föra veckan och min kordinations självförtroende fick sig en rejäl törn ;)....gick inte så bra....as svårt var de oxå...men kanske blir ett pass till av de innan jul får väll se.

har nästan klart julklappar nu oxå, men bara nästan ;).
Tycker ju att man bör handla i stan för att stödja våran handel. ..men ja måste erkänna att typ 75% har ja beställt på nätet...av olika anledningar...hoppas nu allt hinner komma innan jul oxå men de e ju en vecka kvar så de borde ju vara lungt...har ju många gånger haft sämre tids ram ;)

nu har ja tryckt i mig middag funderar på varmchoklad....och väntar och hoppas att ja ska komma i "andra andninge" så ja får lite fix gjort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: