Påskpynt & läggabilder

Har piffat lite påskfint i min lägga (ja vet att de inte e riktigt än, men ja föröker som skynda på våren!)



De tort i lägenheten så ja har ställt ut skålar me vatten så får vi se om de kan hjälpa, men de optimala vore förståss en luftfuktare. Å Så har vi mitt påskris, kan hända att ja köper fler fjädrar, men de ska väll komma små blad snart så då ser de kanske bättre ut... Hittar ja röda fjädrar som ja egentligen ville ha så gör ja kanske ett till.


inte så mycket påsk över de här men lite fina detaljer med ljus å krydda =)


            Fina mini-liljor                 http://www.printbyran.se/ kan man beställa sån här väggdecor =) men just den här kommer från ett annat ställe som Ante jobbade på innan han startade printbyrån. Å de e marcus som gjört den.


Tyckte mina glamiga ljusluktor glittrade så lyxigt när de var lite mörkare ute.


Ramlar blomman av så kan man lägga den i en miiini  vas

Ja har för mig att ja skrev på bloggen för typ 2 år sen att då de var städat så skulle ja lägga upp bilder på helheten... Å de e de ju nu, så bara att ta tillfället i akt, man vet aldrig hur länge de vara =). Ska ha vänner på middag på  fredag så de ska väll hålla sig till dess












Trodde oxå att min älskling(som har vart så stabil, en klippa som alltid gått att lite på) hade gått sönder, men tekninsk som ja e så lyckades ja laga själv (den här gången pratar ja om diskmaskinen ;)  har ingen annan så man får greppa efter de som finns om kring en. Har ju viggo, men han e mammanappad just nu)

Försöker välja "30-årsfest bilder att lägga på fb...men de e så svårt, kan ju inte lägga upp 500st....å så vill ja ju ha bilder på de flesta....

Kram/Tessy


Kommentarer
Postat av: Madde

Viggo = fin prydnad!

2012-03-15 @ 07:38:53
URL: http://nordsvensken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: