Gomorgon =)

Ja ja erkänner att ja gillar att läsa horoskop, som en kul gjej de e inte så att ja tror på de få raderna som e skrivna i typ PT varje dag. Speciellt efter som ja jobbat där å vet att då de bestälda horoskopen inte kom så hittade helt enkelt jan lundkvist med hjälp av sina kolegor på =P. Sn tror ja oxå att vi väljer vad som händer i våra liv, ja e väldigt lite "ödetpersson" även om de kan vara bekvämt att skylla på i bland. Personligt stälda horoskop och brekrivningar om teknen e en helt annan sak....ja i allafall till påängen. Läste mitt horoskop i en månadstidning här om dagen:
Äntligen så landar Lejonets tecken i en behagligt lugn period. Mycket handlar om att du äntligen är tillfreds med din situration och du accepterar de förändringar som sker. Genom att sluta spjärna emot får du en enklare vardag.     

Ja de lät verkligen som musik i mina öron LUGN BEHGLIG ENKLARE! Känns som avsaknaden av allt de har varit enorm att de var en evighet sen de känndes så. Å de e verkligen så de känns å har kännts hela veckan lungt behagligt å enkelt. Får ja bara in ordet harmoniskt så skulle de vara toppen men där e ja inte riktigt än I dag känns de oxå rätt possitivt, erkänner väll att de vart lite si å så med de men ja ska försöka jobba bort mit automatiska gnällande å negativa inställning. Känner att de inte hör hemma hos mig, men här dykt upp titt som tätt på sistone, Just nu e den inte här i allafall!

Sen stod de naturligtvis nån rad om kärlek, att ja skulle träffa nån som gav mig hjärtklappning å de skulle göra mig gladare å mer motiverad. Ja de kan väll ev stämma även om sanningen är den att ja inte vågar sattsa på nått annat än migsjälv just nu, e för rädd, skulle inte palla ev komplikationer, men de gäller som sagt just nu!

Hoppas alla får en helt fantastisk toppen dag!!!!

Kram/Tessy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: