Kom som vanligt i säng alldeles för sent (...

Kom som vanligt i säng alldeles för sent (ja åsså ja gick inte å ja mig nu men typ kl 01, villket ja anser e för sent även om de ofta blir den tiden). Ja som vanligt så e de hopplöst att kunna sova, men med lite Enya så kanske de går bättre :-) insåg för övrigt att min favo skiva av ovanstående e helt borta :-(. Ok de e inget problem att fixa hem från nätet. . . Men nu råkade de vara så att de e en av de få skivor ja köpt (nej ja har aldrig vart nån som spenderat pengar på sånt, har ja köpt/fått ca 20st i mitt liv å då tar ja no i) sen så tar de speciell. . . Men de e ju inte sakerna utan minnena som e de viktiga :-). Har vart hos en kompis ovanligt sent i kväll å resonerat om en massa viktiga saker :-) nu ska ja bara se till att handla oxå! Som bekant så använder ja mig av strutsmetoden. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: