Film ja vill se!

Jo ja e ju som mest serie frälst älskar verkligen när ja hittat en ny serie som nästan inte går sluta se. Håller helt me mia på den punkten att karaktärerna blir som kompisar *ler*. Ja gillar ju att se film oxå, men tyvärr finns de aldeles för många dåliga eller för att vara ärlig så e mitt största problem med nånga filmer att de saknar för mågan att få mig att förstå kännslan i filmen.... om ja inte bryr min om huvudpersonen överlever eller inte så har de som gjort filmen misslyckats, enligt mig.

I allänhet så föredarar ja oxå amerikanska filmer hälst komedi eller dramakomedi (men absolut ingen "kissåbajshumor") eller fantasi av nått slag (men de var väldigt länge sen de kom en film som föll mig i smak i de senare kategorin tyvärr. Har sett många men m¨ånga gånger blivit kraftigt besviken å till å med stängt av.... game of throns (som igen e en serie) var de senaste som var bra i den kategorin. Ja kanske lite harrypotter då, de 2 senaste, älskar böckerna! Filmerna inte lika mycket. Ja längtar efter att de kommer en eldskäl som Peter Jackson och gör en vettig ny produktion av dem.....typ min syster skulle passa fint!

Svensk film gillar ja oxå att sen men de kommer verkligen inte många som jag verkligen tycker e bra, många e ok... typ nån varannat år... Jo ja gillar absolut "millenium" de var bra.... men kunde kanske varit ännu bättre

Ok känner att de här kan bli hur spertigt som hälst me massor av ovessentliga utläggningar (som vanligt) när de ja egentligen vill säga ett de kommer en film 3feb som ja gärna vill se...kanske väldigt mycket med tanke på var den utspelar sig..... THAILAND!   Så om filmen skulle suga så kan ja ju bara njuta av vyerna å försöka leva mig in i kännskan att vara där!



Söv sött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: