På begäran *ler*

Ja de en å annan som frågat mig när ja tänker uppdatera bloggen. Å ja ja kan hålla med om att om ja fortsätter i den här tackten så har ja stor möjligheter att kvala in till årets sämsta bloggare 2012. En tittel som ja inte på nått sätt strävara efter så ja ska väll försöka bättre mig....

En av anledningarna till uppdaterings-torkan e att ja inte har så mycket roligt att skriva om å saker å ting har inte känts så bra. Å ja har svårt för och inte så stor lust att skriva om de som inte e så possitivt, även om ja gör de ibland så e de kanske nått ja borde träna på?

har i allafall gått igenom min kamera å ser att ja har lite blider som ja "alltid roar de nån"

Börjar med de här.....

Har stickat en tröja (utan mönster, gillar inte sånt, gillar inte när nån eller nåt säger hur ja ska göra) Kanske inte alltid så lyckat då de visar sig att ja rätt gravt missbedömde min stolek *hihi*



Hade tänkt mig lite mer så här....



ja som ni ser så hänger de trådar så den e inte klar, ja ska hitta på nått *ler*

nu blir de middag....jo liter serare än planerat...em laxens tining gick inte att skynda på =P

Hoppas alla har en toppen fin lördag å att ni tittar på melodifestivalen!!!

(jo ursäckra avsaknaden av renthår, orkade inte styla till de å de flesta av er har ju andå sett mig i betydligt mindre smickrande lägen)


Kommentarer
Postat av: Madde

Och jag som tyckte du var fin i håret! :D

2012-02-18 @ 23:15:14
URL: http://nordsvensken.blogg.se/
Postat av: Tessy

tack yster =)

2012-02-18 @ 23:52:56
URL: http://terezlundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: