Dec. 05, 2012

Ja trivs så fantastiskt bra i min nya lägenhet :) nu har ja kommit riktigt hyggligt i ordning oxå. "vardagsrummet" e väll de rum som ja känner behövde lite mer kärlek dock... men ja är käre nöjd me att ja fått skenor till mina gardiner så de hänger från taket! Har suktat efter sånna i flera år...men de ska din mer "gardin" så småningom ;





gillar verkligen min hall skulle vilja in me sko skåp mer matta å lite så...




Nä men... hur ja än gör så hamnar bilden på"sniskan" jajja lägg huvet på sne så ser ni ;).

sen hade ja tänkt mig vita eller silvergrå mattor på toa....men så blev de inte....






sne igen...
å så här viggo fått en matta att mysa på :)

så bor ja :)
blir no fler bilder så småningom!

kram /Tessy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: