Lite panikartad stress började dagen med...

Sitter å väntar på att min middag ska bli klar...jo ja vet att kl e efter 20.00 men ka var inte hemma förän typ halv så nu har ja lagat middag typ i en dimma e så trött. De e lustigt att de altid känns som ja jobbar många fler timmar på onsdag än torsdag även om ja jobbar exakt lika länge. Å visst har de vart fullrulle i dag men de brukar kunna vara mer stressigt torsdagar för de e ju då många kpmmer åhämtar sina kläder inför helgen, speciellt herrarna.
Sen var de ju intre bästa starten i dag då ja vaknade av att tellefonen ringde, fattade typ nte vad de var som lät, eller jo tillslut å fick tag på den men då ringde den inte längre å då ser ja att ja även har ett mess från C, de står typ" var e de?" FAN vad e klockan skulle ju luncha i dag...tjitt tjitt... ja fick ju ringa upp å erkänna att ja sov...suck. Trodde ja stälde klockan i går men så var ju visst inte fallet eller så glömde ja väll att spara eller nått?? Fick ju klä mig å fixa till mig så fort de gick sen var de ju viggo som skulle ha sin runda å tillskullnad från många andra vovvar så e han väkdigt morgon trött, gillar de där me sovmornar...så då ja väckte ha å typ satte på koplet direkt så fattade han no klappt vad som hände....ja ja de gick ju fint de oxå å ja var "bara" typ 1h å 15 min sen till stan =P.
Har en hel del klänningar som ska fixas till som inte hanns göra så mycket med i dag, de e tur att de inte e så mycket ansvar på mig...ser framemot att typ äta nu se nån typ av tv(webbtv, har ju ingen riktig) å sen sova å förhoppnings vis e ja pigg å glad i mön...har verkligen försökt fundera men ja tror inte att ja har boka tin nått förejobbet i mön...så om de e så å den nån läser de här så skulle ju en påminnelse till mig vara på sin plats...tror verkligen att ja ska försöka börja använda kalendern i minj mya mobil!!! Har äntligen fått i gång den =) men ja har mycket kvar att lära...e bara glad att ja numera kan få i väg sms hyffsat snabbt!!!
 
Fin va??? E väldigt nöjd!!!
NU tror ja att min mat e klar =) för nu börjar de lukta gått, veg grillpett blir de!!
Kram/Tessy


Kommentarer
Postat av: E-S

Du måste komma ner hit så vi kan sy lite ihop. Jag har hittat jätteroliga mönsterböcker som du skulle gilla. Kram!

Svar: hoppas du fått mitt mess =) kramis
Tessy

2012-08-18 @ 08:17:37
URL: http://evokedbyhannah.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: