Klippning & färgning

När jag säger att jag klipper mig själv blir många kounfunderade och undrar hur de går till så de tänker jag visa nu. De finns i huvudsak 2 anledningar till att jag gör de själv 1 de e gratis 2 jag är rädd för frissörskor.

Jag har som vanligt inte tittat på klipen själv, mer än några sekunder så jag hoppas att ni 2 som tittar förstår....

Sen e ju youtube expert på att välja snygga bilder =P




När jag andå var på G med håret så tänkte ja att jag visar hur jag bleker håret oxå, även om jag tror att de är nått som de flesta kan, så så här gör ja i allfall


Bra, dåligt? Å nej jag har ingen kamera vana å då blir de som de blir, men de e ok =)
Nu ska ja fortsätta vara bakis...

De blev ingen efterbild för jag ville att håret skulle själv torka å de kändes inte så vitsigt att fota de blött... 


Kommentarer
Postat av: angel

Jomen ellerhurdårå va...jag tycker ju också att det var "inget märkvärdigt" host host Visst inser du att om vissa av vi andra mindre talangfulla människor skulle försöka klippa sådära på oss själva (läs angel) så skulle det troligtvis sluta katastrofalt!! =) Fast jag är jättesugen på att pröva för du fick det ju att se så enkelt ut!!! Men jag tror jag undviker det...kanske...jag fortsätter att bara slita loss tjorvarna istället...det är mera min grej ;) haha

Du var föresten galet fin på bilderna från challenge?! så hette det va? :)



Jag väntar på efterbilderna!!

kramar

2011-05-15 @ 22:56:32
Postat av: Tessy

Jo men de e ju inte så knepigt, de viktiga e bara att inte klippa för mycket, å om du låter bli att klippa underhåret så kan de faktist inte bli så tokigt =) ja kan handleda dig personligen om du vill =)



Yess challengs var de du får komma upp så kan vi får gå ut å parta i hop!

Karmizar

2011-05-15 @ 23:38:26
URL: http://terezlundman.blogg.se/
Postat av: E-S

Jag älskar din "det fixar jag själv-anda"!

2011-05-16 @ 07:48:01
Postat av: Terez

vad söt du e ES tack =)

2011-05-16 @ 12:11:25
Postat av: angel

Jag vet ju att det växer ut håret...det är väl fördelen med om man klipper heltokigt :) Eller så släpper man lös dig med en sax på huvet ;)



Du har verkligen någon sån där fixar gen, det tror jag med, det måste vara nåt du fått medfött för du ger dig in i så många fantastiska idéer och projekt!! Dessa mer eller mindre galna och mer eller mindre invecklade! Du är enormt duktig tycker jag!

kramar

2011-05-16 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: