Stats hotellet i Finland

Efter en mycket hård dag shopping kom vi som sagt till hotellet =)
ja jag e fortfarande inne på förra lördagen...jag e inte så snabb med att få upp bilder,,,så håll till godo!



ja ser aningen sliten ut,,,


data nördar som vi e så var vi snabbt framme med datorerna, tyvärr måste man ju vänta tills de fått upp lite värme innan man slår på dem....så de blev inte så mycket föränn till kvällen då jag tog tillfället i akt att visa lite FB bilder på nära å kära kusiner å så...*ler*


Maddis i sin super fina asos klänning, har tyvärr inten helbild.... Å så faster Marie som grubblar över klädval..


         
Sminkade maddis å inser här att jag kunde gått ha tagit i lite mer...            


"Förfest" på hotellet =)



Hotellets resturang mycket fint!





                                         Maddis å me



alla utom madde åt lax, om nån undrade....å vin till maten...så klart


Marie å mamma, ja vi hade roligt!


                         
Efterrätt kaffecarlsson = baylis coauntrau (?) kaffe å grädde



här nån stanns slutade kvällen för tanterna (ja madde inräknad, inte ja) å kameran...



Denna helg har dock varit skönt händelselös, förhållande vis i allgfall. Handlade mat typ hela fredagen taxi på kvällen , födelsdags fika lördag...mmm när jag tänker efter så har de nog varit tillräckligt med aktivitet den här helgen oxå, kärske derför jag inte kan sluta gäspa i dag, eller så har jag pimplat för lite kaffe *ler*


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha den näst sista bilden var ju underbar! :D Underbar helg!

2011-03-21 @ 14:40:12
URL: http://nordsvensken.blogg.se/
Postat av: Tessy

instämmer på båda påståendena ler

2011-03-21 @ 16:16:10
URL: http://terezlundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: