Här skulle de vart video inlägg från smask

Här skulle de vart 4 videos från smask, men av nån andledning så vill de sig inte, mycket underligt med tanke på att jag gjort de här tusen gånger....

Så då fär de bli lite babbel om mig i stället *ler* Sitter just nu med lera i håret, yess lera marocansk sådan tror jag, å ja den e gjord för håret å huden. Hoppas att den ska kunna ge näring å en kick till "risbusken" nä så illa e de ju inte ja vet....

Kurs i dag oxå, hade enormt svårt att hålla fokus första timmen, hade saker på tungan som  jag ville säga men de gick bara inte att formulera. Sen då vi fick jobba kreativt så gick de mycket bättre, då behöver man ju inte försöka komunisera...

Sen har de nog inte hänt så mycket i dag, var enormt trött trots en massa broccoli-ätande vad göra åt...

Jo var hos läkaren om örelendet i fre oxå, å tyvärr har de inte läkt så jag har fortfarande hål i trumhinnan =( hoppas de läker snarast! För i daxläget hör jag klart sämre på de örat vilket känns rätt ovärt. När vi ändå e inne på kroppen så kan jag ju berätta att jag ska träffa en sjukgymnast i mön, ska bli snännande att höra vad han har att säga å om han har några tips å så...

Ja har sett hockey i kväll oxå, i inget stort fan av de men nu när de drar i hop sig till final så blir de ju nästan spännande...

Nä nu ska jag nog nu sova.....

Kram /Tessy


Kommentarer
Postat av: Madde

sv. man gör olika undersökningar och tävlingar och sådant så får man poäng. :p

2011-04-03 @ 14:15:18
URL: http://nordsvensken.blogg.se/
Postat av: Nina Jönsson

Och den matchen hejade du på...? =)

2011-04-04 @ 17:07:26
Postat av: Tessy

Nina: hejar självklart på ske-å (i allafall då du frågarler) nä men jag hejar på dem =) hoppas på att de ska vinna finalen nu! även om de började mindre bra, men de spelade ju bra så....

2011-04-05 @ 22:18:27
URL: http://terezlundman.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha =) Ja, nu hoppas vi på en bättre fortsättning.

2011-04-07 @ 07:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: