Vill ha nu!!!

Ja jag vet att de just varit jul å så å jag har fått toppen fina julklappar, men vi har ändå ett sjukt ha begär efter dessa produkter (med vi menar jag å mitt hår). En annan bidragande orsak är att mitt hår å de nuvarande produkterna jag äger inte kommer överens. Ja jag vet att de e januari å jag e förmodligen inte ensam om att hatsa sitt hår just nu (snälla säj att jag inte e de =P...nä skoja bara).


1.

Jag har läst å sett så många enormt possitiva recentioner om dessa produkter att de besöker mig i mina drömmar...de låter inte friskt jag vet, men jag vill verkligen prova!

2.

Min hy är i ännu värre uppror än håret å jag har hört å läst så mycket possitivt om detta märke så de e ju bara nått som måste testas...så småninom.



3.

 de 3 första i raden är värme skydd vilket jag e desperat efter, jag längtar så efter att få andvänds min  plattång å de jag hemma vill inte sammarbeta med mitt hår =(.

Sen är de en produkt som ska göra håret mjukt å glansigt

å den sista är ett glans spray.

Även om jag inte kan köpa dessa produkter just nu så hoppas jag kunna testa dem under året i allafall.

Men jag e sjukt sugen. Men jag vet att jag inte har råd inte förän jag har sett räkningarna på julklapparna i allfall. Men de e ju så enkelt bara klicka i rutan delbetalning å varorna är hemma på 3 dagar. Jag har full förstålse för de som hamnar i lyxfällan, å vad är de för fel på avbetalning? Nä jag ska inte beställa...i alla fall inte än...



Produkterna finns på dessa sidor
KICKS

ELEVEN

LYKO





Kommentarer
Postat av: Angel

Hej stumpan :)



Spännande vad du hittat mycket saker.

Den dära Revlon Nutri Color Creme finns bara i färgen chestnut på sivletto.



LÄNK: http://shop.sivletto.nu/system/search/product.asp?id=2429&c=414&page=1&rnum=12



Men den är iofs helt klart billigare än på andra sidor. Puss å kram!

2011-01-20 @ 01:11:35
Postat av: Anonym

2011-01-20 @ 01:15:51
Postat av: Angel

Kan inte du sy såna här? :)



http://shop.sivletto.nu/system/search/product.asp?id=1128



och



http://shop.sivletto.nu/system/search/product.asp?id=4633&c=423&page=1&rnum=42



tror det skulle vara roligare laga mat och söla i köket i dom!!

2011-01-20 @ 01:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: