De e sååå mycket man vill ha =)

Fn att de har nurr varit jul (inte för att jag på nått vis e missnöjd med mina julklappar) Å de e en evighet tills min födelse dag....för jag har en drös med saker (ja produketer) som jag velat ha länge å som jag nu känner att jag knappt kan leva utan....ja jag vet de lät dramatiskt, känner för att vara lite dramaqueen just nu =P


har hört sååå mycket bra om produkterna ovan synd bara att de ska kosta lika mycket som min bilskatt tillsammans, ska nog tänka över de här med bil *ler* ...nä skoja bara jag e väll inte helt galen =)


Andvänder den här hudcreamen redan fast har bara provförpakningar som så sakta håller på att ta slut, men jag kommer att investera i innom kort 155kr på ica kvantum, så de överlever nog plånboken. Läppsitftet e från mac å de e ingen broska med att köpa men visst skulle de vara fint till sommaren ? Nu måste de ju inte nödvändigt vi vara just mac, men hälst *ler* ja vi (jag å min plånbok) får se hur de blir med de.

De här e egentligen ett vanligt lipsyl från eos fast ekologist kostar typ en 100-dring, de som skiljer de här från andra eko lipsyl jag provat är att de luktar fantaskiskt gått =)


ja de här 2 skulle jag inte häller tacka nej till.....med inte så högprioriterat

I övrigt då.....kusen känns aningen mer givande kommer troligen att gå hela perioden
Min förkylning lever å mår bra öroninflamation just nu så ingen medecin i veckan häller *mycket surt*
Lägenheten e mer städan än på länge tack vara M....
Gillar mycket att de e Melodifestival period just nu
Ogillar att de e 28minusgrader!
Gillar att jag fått ett uttag till kupevärmare i min bil! Tackar =)

Ja har väll inte så mycket mer....

Kram/Tessy



Kommentarer
Postat av: angel

eos lypsylet fanns på kicks nu för 69 kronor i skellefte :)

gula å gröna sorten tror ja de va...luktade faktiskt på det ;)

2011-02-20 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: