Regnbågeögon

Kvällen har (som kunnats utläsa i inlägget nedan) tillbringats med fina mia å carro på nodo =) !55kr för 3rätter e ju som hittat, dock kan jag inte ge högsta betyg till den vegetariska varmrätt jag fick...på minner om nått jag själv snorihop då jag har lite pengar =P. Men förätten å efterätten å vintet (som inte ingick) var toppen. Å som planerat blev de "bara" 2 glas!

ok....till de här inlägget skulle handla om. Nu när våren i allra högsta grad är i faggorna vill jag inspirera till att lägga lite färg på ögonen =). Kände mig lite som en sol i dag (vilket jag nog gjort sen jag nyktrat till efter förra helgen) så då gör vi en regnbåge tänkte jag =) (e ju lågiskt jag e sol å rengbågen kommer ju efter regn....eh?...ja i allfall) Så glöm de brunsvarta skuggorna å sattsa på färg! De behöver ju inte vara sä här många....                      
                        
Ha de gött!
                  Kram /Tessy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: