Vill visa hur man byter dragkedja

Trasiga dragkedjor där hemma? Här vill jag visa hur man på ett enkelt sätt byter, tråkigt men nyttigt *ler*



Sen ville tyvärr inte min kamera filma mer, men de enda jag gjorde var att ta  bort tråckeltråden.


                                   .......å sen var de klart!

Okej ni 2 som tittade på hela klippet, fattar man nått?

Kanske kan hjälpa nån eller så  blev nån bara mer förvirrad...

Ska sussa nu har huvudvärk som håller på att eskalera =P

Kram / Tessy


Kommentarer
Postat av: angel

Eftersom vårt internet är slöast så kunde jag inte se nåt :(



Men eftersom du nu är dragkedje proffs kanske du kan hjälpa mig nån gång mot en pava vin ;) har en rosa klänning som jag bara får ångest av att ens tänka på att börja sprätta i och jiddra med ny kedja! Puss å kram raring! Har jobb på g i veckan men vore supersnajdigt ifall vi kunde träffas å hitta på nåt tillsammans! Är jättesugen på en IKEA road trip men ekonomin får bestämma hur det blir med det! :)

2010-11-22 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: