Har haft en löjligt lugn månda men välbehö...

Har haft en löjligt lugn månda men välbehövd efter en relativt hektisk vecka. Måndag (förra alltså) skjutsade jag sabina till flyget å sen hade jag en krappig dag, då allt gick fel i luleå. Sen träffade jag Carro å mia. Minns inget av tisdag lust nu. . . Onsdag Happaranda, tex säppelä, alco å ikea var hemma tid 22-tiden. Tors köade till hm å lyckades få ett av 100 presset kort a' 200kr :-). Handlade på ica till smörgåstårtan åkte hem å gjorde smörgås tårtan. Fredag till mormor 10.00 å rullade hennes hår åkte å handlade blommor å pressent hem plockade gramris å blåbärsris. Deckorerade smörgåstårtan, gjorde en blomuppsättning. Lyckades bli kalas fin å åkte för att fira mormors 85 års dag :-) med smörgåstårtan så även om vi var 30 min sena så kunde ingen börja före :-). Lördag stan panik handla hem panik städa julpynta (vilket markus gjorde de mesta av, julpyntet ) å lyckades bli hyfsat fest fin till kvällens julfest. Med glögg provning bla. . . Söndag bakis halva dan å sen en sväng till Carro. Ja de var min vecka om jag kommer ur min bloggdepprition så ska jag lägg upp bilder å sånt :-). Men nu ska jag sova i mön e de vc 8.40 som gäller. . . Kram Tessy



Kommentarer
Postat av: Sandra

Helloo!

Åh så fint med ny design, omväxling förnöjer verkligen ibland.

Diggar ditt klipp stenhårt. Får en känsla av att du blivit ombedd att byta några dragkedjor hehe.

Om inte annat så var det väldigt trevligt att lyssna på din röst och dialekt, det är jag inte bortskämd med här i Småland.

Ha det fint!

Kram

2010-12-07 @ 00:29:19
URL: http://juniperparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: